Mediebyrå

Futatsu er et passe stort mediebyrå, bygget på tanken om at helhetlige løsninger gir økt effekt for annonsørene. Med noen av bransjens mest synlige og respekterte strateger, gir Futatsu råd basert på oppdatert kunnskap, måling og erfaring.

Vi er et fullservice mediebyrå med alt det innebærer av tilgang til syndikerte undersøkelser og databaser. Hos Futatsu jobber rådgiverne tett med byråets designere og kreatører, slik at vi aldri skal gå oss bort i teori og fikse modeller. Kommunikasjon må være basert på både presisjon og intuisjon, og derfor har vi samlet begge deler rundt samme bord.

Effektmåling

Effektiv reklame er reklame som gjør den jobben den er ment å gjøre. I en verden hvor valgmulighetene blir stadig flere og meningene om hva som fungerer mange, er Futatsu opptatt av å måle hvordan reklamen faktisk virker. På både kort og lang sikt.

Les mer

Medierådgivning

Futatsu setter kunnskap og innsikt foran sjargong og trender. Vår erfaring tilsier at det er fint å være først, men det er enda bedre å være best.

Les mer

Mediestrategi

Futatsus tilnærming til mediestrategi er menneskebasert. Det er alltid en person, slik som deg og meg, som skal forholde seg til kommunikasjonen. Det legger føringer for alt vi gjør.

Les mer

Performance marketing

Performance marketing handler om å gjøre markedstiltakene målbare. Futatsu jobber etter kundens mål. Sammen finner vi frem til kanalene som fungerer best, ut fra hva vi ønsker å oppnå og oppgavene som skal løses.

Les mer

Sosiale medier

Futatsu utvikler SoMe-strategi og SoMe-innhold for kunder på tvers av plattformer. Dette kan være Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn og Twitter for å nevne de viktigste.

Les mer

Søkemotor­markedsføring

Futatsu jobber både med SEO (søkemotoroptimalisering og organisk søk) og SEM (betalt søk), enten separat eller som en del av en større strategi for våre kunder. Futatsu er sertifisert Google Partner innen søkeannonsering.

Les mer

Webanalyse

Futatsu jobber med analyse «hele veien» – vi slipper ikke bare besøk inn på nettsiden og lar det være med det. For å kunne forstå hva vi oppnår av resultater, basert på kundens KPI-er, gjør Futatsu grundige webanalyser.

Les mer