2019 vil kreve mer av det vi er gode på

Når vi nå er godt i gang med 2019, er det med visshet om at vår forretningsmodell og våre tjenester er mer etterspurt enn noen gang.

Norske annonsører står nå midt i digitaliseringstrenden, og har et økende behov for kundedrevet forretningsutvikling.

Viktigheten av relevant kommunikasjon og gode brukeropplevelser er blitt så stor at kommunikasjon nå er en av grunnpilarene i toppledergruppens forretningsstrategi. For mange innebærer det et stadig større behov for kompetanse fra spesialister. Dette kan være teknologer, utviklere, dataanalytikere, content- og SoMe-produsenter, strateger, og rådgivere innen media og performance. De færreste norske bedrifter er av en slik størrelse at de kan tillate seg å ha all denne kompetansen in-house.

Futatsu er japansk og betyr begge deler. I mer enn 12 år har vi vært nettopp det: et fullservice reklame- og mediebyrå.

Vi ble etablert med tanke på den digitale utviklingen, og har i dag en rigg med prisvinnende kreatører, ulike typer designere (web-, UX-, motion graphic-, multimedia-, mac- og grafisk-), erfarne strateger, og rådgivere innen media, SoMe og performance. Vi tar det som en kompliment at denne forretningsideen kopieres av stadig flere større aktører som slår sammen ulike medie- og reklamebyråer for å samle alt under ett tak.

For oss handler vår filosofi om å kunne være Always On – med gode ideer godt levert – gjennom hele kundereisen i alle relevante kanaler.

Så nøl ikke med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med!

Send oss en e-post


Flere nyheter