Nye partnere og kreative ledere til Futatsu

Aris Theophilakis

29. september 2015

Kristoffer Reppen og Sigurd Solberg forlater henholdsvis Saatchi & Saatchi og Los&Co for å bli kreative ledere og partnere i Futatsu Industries.

– Dette er en type mulighet som det var vanskelig å si nei til, sier AD Kristoffer Reppen.

– Etter åtte fine og givende år i Saatchi så føles det veldig riktig å bli en del av Futatsu-gjengen. Futatsu er jo et såkalt hybridbyrå med solid historie, og det kommer til å skje mye spennende her fremover.

Reppen, som spaserer ut med posen full av utmerkelser, forteller at det også fristet å bli teamet opp igjen med Sigurd Solberg.

– Sigurd og jeg startet sammen i TBWA, og hadde det veldig gøy der. Etter noen år på hver vår kant, føles tiden nå rett for å jobbe sammen igjen, sier han.

Solberg er tekstforfatter og kommer fra Los&Co. Han har tidligere jobbet i McCann og Try, og har jobbet med noen av landets mest interessante merkevarer.

– I Futatsu har vi funnet et sted med flinke og hyggelige folk som tenker ganske likt som oss. Vi håper å lære masse nytt av folka her, samtidig som vi også kanskje kan ha noe å lære bort.

Det nye gamle teamet har etter hvert fått en bred erfaring fra små og store kunder som Toyota, Gilde, NetCom, Snøfrisk og Smash.