Vi finner det som kan være typisk for din merkevare og forteller det på en atypisk måte.
Vi som brygget landet
Friele har vært en viktig del av nordmenns kaffevaner helt siden 1799, og da vi fikk jobben med å vinne tilbake norske kaffehjerter ble det raskt klart for oss at løsningen måtte ligge i den lange historien til Norges eldste kaffehus. Resultatet ble konseptet «Vi som brygget landet»
Fra salgsnedgang til millionvekst
Fjordland-caset handler om hvordan ny kommunikasjons- og mediestrategi, tilføring av nye merkemarkører og nye kommunikasjonsuttak snudde en negativ salgs- og andelsutvikling og løftet deres markedsandel.
Et nytt kapittel i ditt liv, kan bli et viktig kapittel i noen andres
Kommunikasjon knyttet til fosterhjemsrekruttering har historisk fokusert på behovet for endring for barnet som ikke kan bo hjemme.
Atyp er et kreativt reklame- og mediebyrå. I Karlstadgata 11 har vi samlet strategi, kreativitet, design, media og teknologi under samme tak.
Aktuelt
Vi flytter – fra K11 til TM11
Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!
Dobbel seier i ANFO Effekt
Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.
Fotballfilmen har gått til utlandet
Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.